Manchester for X51

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Červen 19 21:31:43 CEST 2005

Pokud netrvate na manchestru a budete prenaset male objemy tak zkuste toto:

-odeslat mnohokrat, nutno vyzkouset, 0x55 a tim se  castecne zbavite
stejnosmerne slozky.
-pak dvakrat 0xFF pro synchro
-vlastni dat
a zace od zacatku
Funguje to s ruznymi modulky, nesmite ovsem prenaset velke bloky.
Petr

----- Original Message -----
From: "Milan MCM" <magixe@volny.cz>
To: <Hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 18, 2005 2:35 PM
Subject: Manchester for X51

Jsem v koncích s VF modulkem RXQ1 :(( http://www.micropik.com/pdf/RXQ1.pdf
Zatím se mě nepodařilo korektně přenést ani byte.
Zkoušel všechny přenosové rychlosti  1200 .2400 4800 a 9600
Pokusně jsem vysílal hodnoty kde je vyvážený počet log I  a Log 0
a stále nic.( 2přenosy z 10 jsou uspěšné a to ještě ne zcela )

Už nevím co s tím , resp vím [ Nordic rozšlapat a použít modul Aurel
o:)))-tam to chodí "samo"  ]
Takže chci zkusit před rozšlapáním modulu kodování Manchester.
Princip jsem si našel - operace XOR   DAT s nějakou CLK -frekvenci.

Modulek mám připojen k X51 (89C51ED2)  a to pomocí TXD a RXD.

Máte někdo prosím návod jak udělat KODOVÁNÍ a pak DEKODOVANÍ dat pomocí
X51  pro přenost 10byte VF modulem o:)
Popř nakopnutí správným směrem.

Děkuji s pozdravem
Milan MCM