crossbar u C8051F314

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červen 18 16:52:17 CEST 2005

Chybi mi spousta veci a je mozne , ze i prehled :-), ale ...

- nijak jsem nenapadal siri nabidky v x51
- souhlasim, ze vazba PIC+1 vyrobce je velkou nevyhodou rodiny PIC, z meho
pohledu hned za pro me ne zcela prirozenou instrukcni sadou :-)
- nijak jsem se PIC nezastaval, memu zrdci jsou x51 blizsi

Jedine co jsem napsal je , ze mají dobre resene APP notes ,
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1469&
filter1=function
Setrideno podle typu aplikace a mají zajimave resene priklady. Zkuste mi
najit jineho vyrobce MCU, který ma tak polopaticky vysvetlovany veci, které
primo nesouvisi s danym MCU + ma z meho pohledu zajimave resene priklady
jako Microchip.

- polopaticky vysvetluji kde co, od fazoveho rizeni pres PCM po PID
- mají vzorove aplikace pro kdejakou kravovinu od stmivace pres teplomer az
po pid regulator

Podobne veci najdete i pro x51, ale zpravidla ne na strankach vyrobce daneho
MCU a ne tak "vedecky a s obrazky" jak rikal pan Pécuchet v podání pana
Hornícka.