crossbar u C8051F314

MK info@mcu.cz
Sobota Červen 18 13:01:00 CEST 2005

> Sam PICy moc nemusim a az na PIC12Cxxx prakticky nepouzivam, ale ac
> zastance
> x51  musim Microchipu uznat jedno + a to podporu na urovni ruznych
> resenych
> apps dostupnych na webu a podobne, v tomto by se vyrobci x51 klonu mohli
> inspirovat.

Predevsim Vam v tom pripade chybi rozhled :-))))))

PICe vyrabi jedna firma a par typu snad pajcujou cinani. Klony x51 delaji
desitky firem,
nektere jen par typu, nektere desitky. Kazdy z vyrobcu udela priklad (AN)
pro
ty sve typy, pripadne pouze na demostraci te sve ficury. Proc totiz stale
opakovat chronicky
zname obsluhy obecnych preruseni, uartu, etc To opravdu snad staci u Intelu,
Philipse a Atmelu.

Takovy Cypress ma spickove AN a typove projekty pro sve x51 s USB a muzu
jmenovat
radu dalsich vyrobcu, vcetne Silabs

Roky (desitky) jsem pouzival (a obcas i pouziji) neco s jadrem x51 a na
podporu si opravdu
stezovat nemuzu - k nicemu neni tolik prikladu a resenych projektu jako
prave k x51

A predevsim si u nich muzete vybrat z desitek vyrobcu a stovek typu s
neprebernym mnozstvim
periferii a vykony presahujicimi rozumne vyuziti u 8-bitu

S pozdravem
MK