PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Sobota Červen 18 01:48:56 CEST 2005

ty MCU byly take koupene v GM a budu verit, ze je to vadna serie (obzvlast
kdyz se ti to uz stalo). Vyresil jsem to SW prekonfigurovanim MCLR na
interni propojeni s Vcc. Par kousku jsem tim pokusne opravil, udelam to tak
i na ostatnich kusech a doufam, ze to bude chodit.

Ten potenciometr asi take nahradim odporem. Vis o nejakem typu PICu, kde by
tech 13V Vpgm nesedelo? (memam silu prochazet vsechny datasheety)

dik vsem za reakce, chaos