PIC odchazi po programovani pomoci ICD2

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 17 10:44:55 CEST 2005

> [...]
> preprogramovani) prorazi neco na noze RA5/MCLR. Ptam se do konfery,
> protoze
> me zajima, jestli se s podobnou blbosti nesetkal jeste nekdo.
> Zkousel jsem to na dvou ruznych kusech toho sameho tveho programatoru a
> odchazi to na obou. Na vystupu z menice je 11.2V (ciste, vyfiltrovane),
> Vcc
> je 5,13V a aplikace je napajena z programatoru. Odchazi jen nektere
> procesory z jedne serie, jinak jsem na tom naprogramoval uz stovky ks MCU
> ruznych typu a nikdy jsem se s tim nesetkal.

To vystupni napeti se mi zda prilis nizke, tak 13V bych jeste bral :-))

Pokud vim, tak jsi treti s podobnym problem
1) zatim to potkalo mne s 16F877 z GM - vadna serie (ptal jsem se i tu a byl
jsem za blbce)
2) nekdo dalsi mel problem s 16F873 a vyresilo to preinstalovani COM portu

> Jeste me napada, ze pokud nedopadne inicializace programatoru pro
> konkretni
> MCU (=neseridi ten digitalni potenciometr) tak menic dava 16V a nevim,
> jestli je tam treba nejak nepusti (podle katalogoveho listu zvladne 16F819
> max +14V na MCLR pinu).

Ja presne z tohoto duvodu jiz delsi dobu davam do ICD2 misto MCP41010
jen odpor - pevne nastavene PGM napeti na cca 13.5V

S pozdravem
MK