Navrh plosneho spoje

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červen 16 15:08:41 CEST 2005

petr.pizla@centrum.cz napsal(a):
> Chci se zeptat pritomnych elektroniku i estetiku: od sveho mladi
> navhuji plosne spoje. Vzdy sem se snazil, aby soucastky i spoje byly
> rovnomerne rozmisteny a hlavne aby byly v pravouhle souradne
> soustave. Pred chvili jsem se kouknul na
> http://www.hw.cz/products/lcdterminal/index.html a jen koukam... :-).
>

> Asi jsem zaspal dobu a spoje a soucastky v nasobcich uhlu 45st uz
> neleti, nebo ten vyvojar je skrytej umelec-futurista...
>
> Vam se libi takove spoje? Umi to nejaky autorouter + autoplacer?
>
> PS. nechci vyvolavat FLAME, ale uvidime...

Kdyz ono asi jaxi v tom dnesnim letu neni moc casu na estetiku, druhak
se kazdemu libi neco jineho....atakdale. Umyslne uplne vypoustim
hledisko funkcnosti (VF apod.), kde se layout podrizuje fyzice (to ale
nebude uvedeny pripad).

Jo, kdyz jsem byl za bolsevika jeste najaty (zamestnanec), taky jsem mel
kolegu, co mel na starosti (tehdy rucni) navrh tistaku. Treba by se na
to tvaril podobne...nevim.

Malinko mi to mozna ale pripada jako narky grafiku (lepe receno
typografu) nad necim, co vidi jen oni sami a nikomu jinemu to nejenze
nevadi, ale vubec to nikdo nevnima. Obcas ma v takovem pripade clovek
pocit, ze mluvi s uplnym silencem (o par desetin mm jiny "ocasek" u
pismene je pro nej zivotni tragedie) ... Tim nepopiram jistou potrebu
takoveho nazoru (aby se drzela uroven), ale melo by to byt nejak v
korespondenci s tim ostatnim.

--
Jirka