Navrh plosneho spoje

David Kucera david@cybertex.cz
Čtvrtek Červen 16 15:09:38 CEST 2005

tak autorouter od nekterych systemu to umi ale kdo pouziva autorouter (
ano kdyz mi ukaze nad 50% u 4 vrsteveho ano bude to pod tyden navrhu
kdyz pod bude to nad tyden :-))
SW to umi treba Pads, UNIS, PCB PRO A jeste nekolik dalsich
v nekterych pripadech to ma smysl je potreba mit spoj na milimetry nebo
se jedna o zpomaleni ci specialni zbernici
v tomhle pripade bych typoval ze jedna jen o zajimavy desing bez
nejakeho ucelu
jinak nelibi pripomina mi to plosne spoje delane rucne pred 20  lety v
AR (i kdyz jak se koukam na plosne spoje dnes tak nekteri tomu taky moc
nedaji )

ale zase na druhou stranu nedavno jsme se koukal na digitalni osciloskop
  od Agilentu (1G 4 G vzorkovani ) a tam na vstupu a analogove casti
vypadaji podobne (jen trochu lepe navrzene ) sam bych sel podobnou cestou

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427