melouch na CNC ....neznate nekoho?

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Pondělí Červen 13 20:25:48 CEST 2005

Tak nevim jak kde, ale treba sousedka v duchodu nema co delat a bavi se tak,
ze cele dny studuje nabidky marketu a pak pobiha tam kde maji to
nejlevnejsi.. Takze rekl bych ze to o veku vubec nebude....

Tak ze by snad to bylo opravdu o tom, ze mene schopni jedinci nakupuji
stejne veci za vyssi cenu, zatim co schopnejsi jedinci naopak? A opacne
zase, ze schopnejsi obchodnici umi prodat stejnou vec za vyssi cenu?
Co na tom je spatnyho?

P.S: jak jiz Simek a Grossman napsali - Jedine umeni ktere reznik uznaval
bylo Jak useknout kousek masa tak, aby se zakaznikovi zdal byt velky.....

Tony OK1HMA