melouch na CNC ....neznate nekoho?

Honza jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Červen 13 18:49:44 CEST 2005

Jenomze jste zapomeli na jednu dost podstatnou vec: ( jak jsem si tu
vsiml ... pan "Jirka"  totiz vzdy vsechno idealizuje ze sveho pohledu )
Ne vsichni maj tu moznost / mam na mysli treba  hlavne internet / hledat
tu kvalitni a levnou konkurenci.
Ja totiz stale stojim za tim, ze obchodnik, ktery ma zbozi dejme tomu o
200 procent drazsi, nez jeho kolega na druhem konci mesta je svym
zpusobem "zlodej"
Ceka totiz na potencionalniho kupce ( starsiho , ci duveriveho jedince
), ktery od nej to zbozi koupi. A onen obchodnik moc dobre vi, ze jinde
je lacneji, proste ceka na nekoho az se "chytne".  Muzete namitnout, ze
ten kupec mohl jit jinam a ptat se jinde, sondovat atd.....a z e je
blbej, ze to teda koupil. Mozna mate pravdu, ale nedokazu si predstavit
moje rodice, jak litaj po obchodech ( nedejboze surfujou na netu) a
hledaj nejlevnejsi zbozi.
Nebo jinej priklad: nedavno jsem shanel jiste tesnici krouzky na brzdy.
V mistnim znackovem " shopu" stala cela souprava tesneni cca 500 kc. Tak
jsem chvili lital po netu, po chvili objevil naprosto stejnou sadu  za
49 !!!! kc + postovne. Protoze jsem ale ty gumicky potreboval hned,
musel jsem je koupit ve zdejsim shopu.
Tech 4OO kc rozdilu je opravdu dan za " necekani" nebo je to umysl
podavajiciho, ktery ceka na  situaci v jake jsem byl ja ?? Podle me je
to proste vychytralost onoho obchodnika, ktery  " vyckava na svoji obet"
a az nastane ta spravna chvile, tak ji "vyzdime" ( dejme tomu ze
neokrade, ale vyzdime -  ty prachy jsem dal opravdu " dobrovolne")

Zkuzte se na problem podivat trochu "globalneji" a hlavne z pohledu
treba starsich a mene schopnych jedincu :-)
Nebo mi snad chcete tvrdit, ze takovi obchodnici tezi z nevedomosti a
neschopnosti lidí? To je snad opravdu  horsi , nez nekoho ciziho okrast!
Honza