reset baterie

Honza jan.kuba@seznam.cz
Sobota Červen 11 18:04:13 CEST 2005

Měly by svitit pouze trvale a funguji jako bargraf - vybita sviti nic,
jedna - nabita sviti vse. Pokud to blika vse, nebo blikaji ob jednu -
pak se jedna o zavadu baterie, nebo nejaky ochrany mod. Snad
nestejnomerne nabite clanky. Elektronika ma moznost hlidat kazdy clanek
zvlast a pokud se u jednoho clanku treba zvedne svorkove napeti  pri
nabijeni  / zvetseny vnitrni odpor/ tak vnitrni FET proste vubec
baterii nepripoji ke konektoru.  Jednou se mi stejna vec stala na
baterce k DELL   ( P/N 75 UYF). Blikaly led ob jednu. 1-3-5.  Volal jsem
primo na helplinu DELLu. Tam mi tvrdili, ze je to neopravitelna zavada.
Jenomze pak se baterka dostala do rukou nejakemu cloveku z Rican ( mozna
, ze bych snad  nasel kontakt ) a ten s ni neco provedl ( na pockani )
a od te doby maka do ted. Jinak nova stoji okolo 2,5 kkc! Podle me staci
nejaky reset a jede to dal. Baterky jako takove umiraji postupne, tuhle
nahlou smrt ma na svedomi ten computer uvnitr baterky..
Mam tu jednu baterku do DELLa kuchnutou a dodnes se mi nepodarilo prijit
na to jake kontakty inicializuji onen vnitrni spinac, kde jsou vyvody atd...
Je tam asi 5 svabu, kvanta smd smeti, krystal, cidlo teploty atd. Pouze
od jednoho IO je na netu datasheet - rizeni Li-on  nabijeni/ vybijeni...
ostatni nic.
Honza