reset baterie

Jiří Sloupenský jsloupensky@ktuo.cz
Pátek Červen 10 22:26:02 CEST 2005

Takže jsem to testovací tlačítko našel.  Po krátkém stisku 4 bliknou
liché LED.  Při delším stlačení taky, ale pak
ještě chvilku svítí všechny.  Co to může znamenat ?  Hledal jsem na
internetu, ale v podstatě nevím , co tam mám
napsat.     Stejně asi budu muset koupit novou baterku, ale zdá se mi to
škoda, když do poslední chvíle normálně
 fungovala.

Díky za každou radu.      J. Sloupenský