Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červen 10 10:22:33 CEST 2005

Zíka Aleš, Ing. wrote:

> 	ABB dela tlacitka jak jednoducha tak dvojita, maji znaceni razeni
> 1/0 nebo 1/0+1/0. Podle me by na ne sel predelat i normalni vypivac, mel
> jsem je v ruce a jediny rozdil mi pripada (krome toho, ze 1/0+1/0 nema na
> rozdil od razeni 5 spolecny jeden pol), ze u tlacitek je pod klapkou
> pruzina, ktera ji vraci do vypnute polohy, a i bezne vypinace tam maji kolik
> a dirku, kam by sla instalovat. Akorat by byl asi trochu problem sehnat
> vhodnou pruzinu, je kratka a docela tvrda.
>
> 	S okenkem to moc nechapu, ABB to dela jako stavebnici - strojek
> [...]

Mno ja som to blizsie neskumal ani som sa nepytal, proste som bol v
krame a tam to bolo na polici. Ale dakujem za vysvetlenie.
V kazdom pripade tie origo spinace/prepinace su takmer celkom iste na
230VAC, takze pouzitie pre tie nase smiesne napatia je zrejme s rizikom
nedokonalej funkcnosti, alebo sa mylim?

wek