Domaci automatizace

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Červen 10 08:14:13 CEST 2005

> Este stale hladam nieco vhodne komercne, pozeral som si tlacitka od
> ABB, ale jednak su tusim na 220V aj tie tlacitka, a druhak maju
> skarede "okienko" uprostred... (na tlejivku)

	ABB dela tlacitka jak jednoducha tak dvojita, maji znaceni razeni
1/0 nebo 1/0+1/0. Podle me by na ne sel predelat i normalni vypivac, mel
jsem je v ruce a jediny rozdil mi pripada (krome toho, ze 1/0+1/0 nema na
rozdil od razeni 5 spolecny jeden pol), ze u tlacitek je pod klapkou
pruzina, ktera ji vraci do vypnute polohy, a i bezne vypinace tam maji kolik
a dirku, kam by sla instalovat. Akorat by byl asi trochu problem sehnat
vhodnou pruzinu, je kratka a docela tvrda.

	S okenkem to moc nechapu, ABB to dela jako stavebnici - strojek
zvlast, ramecek zvlast, klapka zvlast, takze si muzete koupit klapku jakou
chcete, s okenkem, bez okenka nebo i se sipkama (na zaluzie). A mate vyber
asi z osmi designu a strojek je furt stejnej (tusim krome Impuls).

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz