RE: OT: WWW server na slabem PCcku

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Středa Červen 8 19:50:53 CEST 2005

Dobrý den,

Na stránce http://www.ipcop.org/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index&pagename=IPCopSoftwares
je seznam softwaru, který je obsahem Vaší distribuce.

Je tam kromě web serveru Apache také interpretr skriptovacího jazyka Perl či Python.
Já osobně bych Vám doporučoval nastudovat Python, je poměrně jednoduchý a mocný, ve standardní distribuci bývá velké množství knihoven.

Seriový port se na linuxu otevírá jako speciální soubor /dev/ttySXX, kde XX je číslo zařízení. Možná se jméno s verzí linuxového jádra změnilo, opravte mě prosím někdo. Parametry  seriového portu se nastavují pomocí příkazu ioctl, který bude určitě z Pythonu také dosažitelný.

Myslím, že pro tvorbu jednoduchých "živých" stránek si vystačíte i bez PHP3, v Pythonu napíšete snadno CGI skript, který bude spouštěn Apachem.

Vojtěch Bubník