OT: WWW server na slabem PCcku

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Středa Červen 8 19:28:31 CEST 2005

Mam zde dokonce nainstalovany firewall (na tom samem HW) co jsem provozoval
asi pred rokem a to distribuci IPCOP - myslite ze by bylo realne to na ni
rozjet? Akorat teda nevim zda jak se to bude tvarit na toho apache, PHP a
MySQL.

Co vsechno se da udelat pomoci nejakych skriptu v linuxu? nemel by nekdo
nejaky priklad se skriptem co cte COM a pak dalsi co se bavi s www? Ja bych
si treba i neco nasel na netu, ale absolutne nevim co hledat...

RadekCX