Zosilnovac k fotodiode - stabilita

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červen 7 22:35:46 CEST 2005

zdravim,
stalo sa presne co som predpokladal a zosilnovac k fotodiode mi kmita na
95MHz :-) Bohuzial s tym nemam takmer ziadne skusenosti a stabilitu
takehoto zapojenia neviem vypocitat. Vsade sa da docitat, ze kapacita
diody v transimpedancnom zosilnovaci sposobuje nestabilitu a da sa
kompenzovat kapacitou v spatnej vazbe, ale nic konkretnejsie som k tomu
nenasiel.
Schema aj s datasheetmi ku diode a ku operaku je na
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/photodiode/ keby mi s tym
niekto vedel pomoct velmi by ma to potesilo :-) Operak by som rad pouzil
ten ktory tam je (AD8067), lebo sa daju kupovat len v rolkach, takze ich
mam este vagon z predosleho projektu, kde som ich minul len 20. Diodu by
som tiez rad pouzil tu ktora tam je, lebo ma velku plochu a pomerne
slusnu citlivost, taktiez je v plastovom puzre, co je dolezite z
hladiska nizkej mikrofonicnosti.
Dakujem,
balu