Microchip web maintenance

Úterý Červen 7 20:50:24 CEST 2005

Vážený pane Jiří.
Za mým služebním zařazením které se tady objevilo a které Vás pobouřilo byla jen moje lenost střídat služební a soukromý podpis, naštěstí jsem objevil famózní schopnost Outlooku rozlišit odpověď a první zprávu.
Věřte mi, že naše firma požaduje, aby v podpisech oficiálních emailů bylo služební zařazení.
Ve vaší odpovědi kromě sarkasmu (BTW - zopakovaného už asi poosmé na stejné téma) nic informačně hodnotného nebylo. Ctím Vás jako velmi pohotového googliče ale neustálé se obouvání do páně Zahradníkova podpisu už mně štvalo. A v odpovědi si docela odporujete - píšete, že "je zcela na me, co si k podpisu napisu". Tak proč Vás jitří to, že pan Zahradník je počítačový expert? Porovnal jste někdy objektivně znalosti v jeho oboru s nějakým etalonem?

Kručinský