Expert - Parametry injekcnich jehel

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 2 22:24:58 CEST 2005

Ted placete na spatnem hrobe!!! Ja to nezpochybnuji, ale mam legraci jak
p.Valuch na to "startuje". :-)))

Na druhou stranu mam zkusenost, ze vetsinou clovek co opravdu umi si
vetsinou tyhle oznaceni odpusti - nebo je nepotrebuje. Ale vubec ted to
nechci davat s konkretnim "pocitacovym expertem" na HW.

RadekCX