OT: Expert - Parametry injekcnich jehel

Josef sip@atlas.cz
Čtvrtek Červen 2 22:12:51 CEST 2005

Panove uz mi to neda a musim napsat.
Kazdy si muze napsat za jmeno co chce, ale konkretne u Petra Zahradnika
to beru. Jsem prihlasen v konferenci o delphi a jeho rady vzdy staly za to
a kdyz vedel pomohl. Co se tyka programovani si myslim ze ten dovetek
je opravneny. Tot muj laicky pohled cloveka ktery obcas fusuje i do programovani :-)

Josef Sip