polarita elektrolytickych kondenzatoru?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Červen 2 15:39:09 CEST 2005

> U vašeho oddělovacího kondenzátoru nepředpokládám že by byl kondenzátor teplotně přetížen příliš velkým střídavým proudem.
> dejte tam ten E. oddělovací kondenzátor, myslím že delší dobu vydrží. Jestli má malou kapacitu tak
> tam místo něj dejte svitkový, bude mít menší šum. Malý šum mají i Tantalové.

Kdyz jste tu tak nakousli tohle tema, zajimalo by me, k cemu se
pouzivaji elektrolyticke kondenzatory s malou kapacitou, napr. 0.1uF
(tedy 100n). Videl jsem je v nekterych audio zapojenich (ne, zadne hifi
to nebylo), tusim ze jako vazebni a v Boucherotove clenu. Nejak mi neni
jasne, proc vyrobce nepouzil napr. keramicke.

Lukas Grepl