Pajeni bezolovnateho pouzdra olovnatou pastou

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Červen 2 13:05:37 CEST 2005

Dekuji, tohle jsou take TQFP :-))

S pozdravem
Pavel Poucha

From: <miloslav.kazda@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Thursday, June 02, 2005 12:58 PM
Subject: Re: Pajeni bezolovnateho pouzdra olovnatou pastou

> Vsichni mi rikaji "asi urcite", ale vzhledem k tomu, ze jde o
> vetsi serii,
> rad bych, aby mi to potvrdil nekdo veci znaly.

Veci znaly nejsem, ale "asi urcite" :-)))
Ted vazne. Take mame na desce mix. Vim urcite o tom, ze nebyly
vubec zadne problemy s pouzdry SOIC, nejake problemy byly s
TQFPckama, ale to muze byt zpusobene sitotiskovou sablonou (nejak
se v pulce serie delala nova, laserem rezana - neosazujeme zatim
sami ale v kooperaci). Serie byla myslim 300ks. Je to dostatecny
statisticky vzorek?

Milos