Pajeni bezolovnateho pouzdra olovnatou pastou

miloslav.kazda@volny.cz miloslav.kazda@volny.cz
Čtvrtek Červen 2 12:58:15 CEST 2005

> Vsichni mi rikaji "asi urcite", ale vzhledem k tomu, ze jde o
> vetsi serii,
> rad bych, aby mi to potvrdil nekdo veci znaly.

Veci znaly nejsem, ale "asi urcite" :-)))
Ted vazne. Take mame na desce mix. Vim urcite o tom, ze nebyly
vubec zadne problemy s pouzdry SOIC, nejake problemy byly s
TQFPckama, ale to muze byt zpusobene sitotiskovou sablonou (nejak
se v pulce serie delala nova, laserem rezana - neosazujeme zatim
sami ale v kooperaci). Serie byla myslim 300ks. Je to dostatecny
statisticky vzorek?

Milos