OT: Help

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červen 2 11:18:05 CEST 2005

RV napsal(a):

> Dik za kazdou radu (to ze si mam poridit linux misto Win neberu).

To je skoda, ale komu neni rady...

Priklad: ja sam funguju prevazne na WXP (je nekolik programu, ktere pod
Linuxem nejsou a ani nemaji alternativu a musim je profesionalne
vyuzivat). Mam ale dual boot a zkousim soubezne i Linux Mandrake. Druhe
PC (pro zbytek rodiny) jede pouze na Mandrake a jeste jsme se nesetkali
s tim, ze by na neco ten OS a jim pouzivane programy nestacily... Naopak
  se stale jeste nestacim divit, jak dobre (nekdy i lepe nez ve Windows)
to funguje.

Podotykam, ze se stale citim jako linuxovy laik (s letitou praxi v DOSu
a Windows), nicmene Mandrake je natolik uzivatelsky privetivy, ze ho pri
trose snahy lze zvladnout zcela bez problemu. Navic ma ten system
zvlastni vlastnost - i "nesoftwarove" zalozeneho jedince dokaze casem
"vtahnout", protoze ruzna reseni ruznych problemu tam byvaji jednoducha
az trivialni a vse je prevazne logicke (ted mam na mysli ruzne textove
konfiguracni soubory, ovladani pomoci konzole apod.). Kouzlo je ale v
tom, ze zpocatku to neni nutne, v podstate vse lze i "naklikat". Na webu
je spousta manualu a "howto".

Zaver: zvlast po popsane zkusenosti nevidim jediny duvod, proc by na
"domacim" PC nemohl byt Linux.

--
Jirka