OT: Help

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 2 09:19:52 CEST 2005

Uz druhy den si hraju z pocitaci doma - ASI to cele zacalo po zasunuti karty
WiFi do notebooku - notebook po nabehnuti zacne okamzite bombardovat sit
pakety s adresou 239.255.255.0 a port 1900.  Brouzdat na netu normalne jde,
ale nic nestahnu z POP3 (zadnej ucet u ruznych provideru). To se stalo prvni
den.
Druhy den mi podobne zacalo blbnout i velke PC - tam se nedalo pripojit
nikam. Den predtim tam delala manzelka, kdyz nemohla na notebooka.
Zacal jsem verit tomu, ze tam je nejaky virus - vypadalo to na Bagle.BK
(nespoustelo se NOD centrum a i podobne priznaky, ale zase nektere
nesedely).
Vcera jsem obe PCcka protrapil antiviry a nic. Na velkem PC jsem zjistil ze
se zmenil zaznam o DNS serveru (proto se neprekladaly nazvy). Zrusil jsem
body obnoveni a velek PCcko zda se jede (tuk, tuk).

Nicmene NB je divnej - skoro bych ti tipnul, ze to bombardovani site
spadajici do rozsahu 239.255.000.000-239.255.255.255 coz je Site-Local Scope
dle RFC2365, je nejaka nova vychytavka velkeho Billa a cele se to nejak
rozbehlo s tou WiFi kartou.

Nechapu ale proc mi v podstate nastejno zacal magorit i velkej pocitac.
Jedinej pocitac co to prezil bez uhony je P100MHz s W98 - ten az stale
pripojen do site fungoval stale OK.

Dik za kazdou radu (to ze si mam poridit linux misto Win neberu).

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz