Jen castecne OT...

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Červen 1 12:46:30 CEST 2005

1 ano, na jednu stranu ano ale neda mi to abych nerekl ze ty smrtici
jsou take potreba (muj osobni nazor)

2 ano ,ano no kdybyste byl ve firme co del aspon desetitisicinu z toho
tak budete rad (v ekonomickem zajmu)
vse ma prvni armada a pak az civilove od toho je tady par peknych
agentur ktere skupuji vse a hlavne maji prehled ke co a podobne

3 no asi bych se rozepsal a vniklo by velke OT  a jeste neni ani patek

jijak zabit je vsechny hmm taky reseni ale co ti co na boha neveri ?
no mozna jim zbyva si na nej zahrat :-)