OT Ebay historicky exkurz.

Michal Vanka vanka@quick.cz
Středa Červenec 27 08:20:54 CEST 2005

Pokud nekdo pouziva automaticky snipping, tak proti
nemu v podstate nemate sanci, nebot proti Vam
biduje pocitac a to v poslednich trech vterinach
a samozrejme na poradne tluste lajne.
Z tech par dollaru si nedelejte tezkou hlavu,
nebot cena, ktera se zobrazuje je vzdy cenou
druheho bidu (nekdo zabiduje rekneme $100,
nekdo jiny $150 ale cena, ktera je videt je $102.50,
coz je $100 + prihazovaci minimum pro dane cenove
rozpeti). A tak dal... (o Ebay by se dalo vykladat dlouze,
napriklad o velmi vyhodne nabidce jednoho pristroje
s platbou wire do kanadske banky a ip adresama
odesilatele nekde v Rumunsku 8-).

Michal Vanka

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, July 26, 2005 11:15 AM
Subject: OT Ebay historicky exkurz.

Tak mi vcera opet o par dolaru utelk jeden merak a pri nocnim cekani na
konec drazby jsem neco hledal v googlu a vypadl na me prispevek p.
Korenskeho z roku 2002 (cache googlu)
Zajimave na tom je jak stoupaji ceny na ebay Agilent 34401A dnes maji
prumernou cenu cca 600$ a Agilent 53132A 1600$. Filozof by rekl, ze to se
svetem jde z kopce a uz brzy bude v  ... :-)

>Ty ceny jsou skutecne nízké a clovek si mu?e doprát prístroje na které by
nemel, pokud by je mel koupit nové. Treba ji? zmínený Agilent 53132A (cítac)
stojí nový kolem 3.000 dolaru a na EBay se prodávají od 700 do 900 dolaru.
Ten 6.5 místný multimetr Agilent 34401A jsem koupil skoro nový (je?te s
krycí fólií na displeji) za 400 dolaru a nový stojí tu?ím 1200.
Zrovna tak jsem se stal pred casem majitelem skvele fungujícího logického
analyzátoru a nekolika dal?ích drobností, které bych si jinak vubec nemohl
dovolit a mohl bych si o nich nechat jen zdát. Treba pred cca. rokem jsem
tam koupil pro firmu optický reflektometr pro merení optických kabelu a ten
se za tu dobu zaplatil snad 20x.