OT Ebay historicky exkurz.

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Červenec 26 23:27:16 CEST 2005

Zdravím,

No, ono to bude tím, že dolar nám poněkud klesá. Tenkrát byl tuším za 40
Kč či víc, takže ten měřák byl za cca. 16.000 Kč. Dneska je za 600 USD,
což je cca. 15.000 Kč.
Druhým faktorem je to, že roky 2002/2003 byly poznamenané krachem "dot
net" bubliny a následným kolapsem mnoha firem v oboru telekomunikací.
Přístroje se tenkrát prodávaly skutečně "za hubičku".

Zdraví PavelK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Tuesday, July 26, 2005 11:15 AM
To: 'HW-news'
Subject: OT Ebay historicky exkurz.

Tak mi vcera opet o par dolaru utelk jeden merak a pri nocnim cekani na
konec drazby jsem neco hledal v googlu a vypadl na me prispevek p.
Korenskeho z roku 2002 (cache googlu)
Zajimave na tom je jak stoupaji ceny na ebay Agilent 34401A dnes maji
prumernou cenu cca 600$ a Agilent 53132A 1600$. Filozof by rekl, ze to
se svetem jde z kopce a uz brzy bude v  ... :-)

>Ty ceny jsou skutecne nízké a clovek si mu?e doprát prístroje na které
by
nemel, pokud by je mel koupit nové. Treba ji? zmínený Agilent 53132A
(cítac)
stojí nový kolem 3.000 dolaru a na EBay se prodávají od 700 do 900
dolaru.
Ten 6.5 místný multimetr Agilent 34401A jsem koupil skoro nový (je?te s
krycí fólií na displeji) za 400 dolaru a nový stojí tu?ím 1200.
Zrovna tak jsem se stal pred casem majitelem skvele fungujícího
logického
analyzátoru a nekolika dal?ích drobností, které bych si jinak vubec
nemohl
dovolit a mohl bych si o nich nechat jen zdát. Treba pred cca. rokem
jsem
tam koupil pro firmu optický reflektometr pro merení optických kabelu a
ten
se za tu dobu zaplatil snad 20x.