RE: Vypocet teploty v místnosti

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červenec 26 17:53:41 CEST 2005

Akorat me chybi udaj o teplote vduchu, ktery vstupuje do mistnosti.
Je totiz docela rodil, jetli to bude 25, nebo 35 st.C.
Vyvezena energie (vykon) ventilatoru, ktery odeves spoctes jako
rozdil teplot (vystupni - vstupni)*tepelna kapacita
(m^3 vzduchu vazi cca 1 Kg).
Tohle mas pak na kubik, vynasobis to kubikama/sec,
coz je ve tvem pripade 0.0025 m^s/sec.
Neni podstatna teplota v mistnosti, teplota vystupniho
a vstupniho vzduchu.
No zbytek energie je vyrazeno prostupem pres konstrukci budovy,
kde plati, ze cim nizsi teplotni rozdil, tim mene energie odvedes.

	Slavek