Spinani zarivek

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Červenec 25 12:15:48 CEST 2005

On Mon, 25 Jul 2005, Petr Simek wrote:

> [...]

Jeste mne napadla moznost c.2 . Pokud by ty pouzite spinaci rele mely nejaky
definovatelny cas sepnuti 10ms+-2ms, slo by pouzit pomocne SSR naopak se
spinanim v nule a jim spinat to rele. SSR by seplo v nule, rele by pritahlo
za cca 10ms, tedy taky nekde okolo nuly, vysledkem by byl podstatne nizsi
nabijeci puls ktery by kontakty nesvaril.