Informace z Biosu

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Sobota Červenec 23 14:07:20 CEST 2005

Puvodni  zprava  "Informace z Biosu" od "Petr Reznicek (hw-list@list.hw.cz)" z
22. července 2005, 16:02:19,
msgid:498.639-28265-928553752-1122040938@seznam.cz (2004 bajtu):

PR> Pokud  vím,  tak  SPEEDFAN  sice  PWM  regulaci  používá,  ale  nikde jsem
PR> neodhalil  možnost  STABILIZACE  teploty pomocí vetráčku. Viděl jsem pouze
PR> výpis  teploty  senzoru  a možnost ruční změny otáček větráčku RPM, žádnej
PR> automat. Jestli sem se přehlíd, tak mě vyveďte z omylu, alespoň si ušetřím
PR> práci....

PR> Díky

Myslel  jsem  to  tak, ze SpeedFan ma dobrou dokumentaci, kde by mohly byt pro
Vas uzitecne informace.

Stabilizaci teploty IMHO umi nasledovne (priklad pro vetracek na procesoru):

- nastavite ovladani rychlosti vetracku na procesoru podle teploty procesoru
- nastavite pozadovanou teplotu procesoru
- nastavite min. a max. rychlost vetracku

Pokud  bude  teplota  <  pozadovana, budou se otacky snizovat az na min. povolene,
pokud  naopak  bude  teplota  >=  pozadovana,  bude  se vetracek tocit na max.
povolene otacky. Neni to to, co chcete?

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy