CPLD a .OE

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červenec 22 17:57:15 CEST 2005

Zdravim konferu,
pro experimentovani s LCD displayem jsem chtel xs9536xl pouzit jako
radic LCD. Pro multiplexovane zobrazovace je treba pro ovladani
backplane napeti 3 urovni (GND, Vcc a Vcc/2). Ma idea (okoukana z MCU)
byla generovat hodnoty GND a Vcc normalni hodnotou na vystupu, Vcc/2
tak, ze vystup odpojim (pomoci pin.OE=0) a Vcc/2 doda odporovy delic.
Programek (v ABELU) je hodne jednoduchy a myslim, ze ani nema cenu ho
sem davat. Behem 6 cyklu hodin (3 backplanes - nepodstatne) je na 3
cykly vystup v 0, na 3 cykly v 1. Ovsem vzdy jen 1 cyklus hodin v
kazde hodnote je .OE=1, zbyly cas je .OE=0.

GND a Vcc jsou na vystupu jak maji.
Problem je v tom, ze vystupni napeti je == Vcc/2 pouze polovinu
hodinoveho cyklu a po zbyly cas je tam napeti asi 0.4V vyzsi. Ma nekdo
napad proc? Pripadne co s tim?
Predem dik,
Marek