Ultra presne pristrojove zesilovace ?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 20:09:26 CEST 2005

Jaksi je neco jineho 8,5 mistny digitalni voltmer a pristrojovy
zesilovac s integrovanymi odpory. Ten HP3458A asi zadny
"instrumentation amplifier" v integrovane podobe nepouziva. Netusim
jestli vubec potrebujete pristrojovy zesilovac ? asi protoze nemate
prislusne presne odpory a potrebujete to do "pristroje" ? :o))

Pouzivam PGA204.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz