Ultra presne pristrojove zesilovace ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červenec 21 18:51:09 CEST 2005

>A co vym chybi na te AD624 ?
Na 624 predevsim zesileni 10x a tak vse ostatni bude o AD524, ktera
ho ma,ale je cca o 1bit nepresnejsi, pricemz uz u te 624 bych si
predstavoval trochu lepsi presnost (mozna jsem naivni a nic
takoveho na trhu neni na druhou stranu se vyrabi silene presne
pristroje jako je
http://www.home.agilent.com/USeng/nav/-11250.536881781/pd.html a i
v tom musi byt nejake OZ (umyslne prehanim)

>Mate predstavu cim budete prepinat to zesileni ?
3ks Rele.

>Co to je co nejvetsi presnost ?
Za tim bude ADuC834 a tak tomu odpovidajici presnost

>Treba na vstupnim proudu vam nezalezi ?
Idealne desitky pA , ale i 15nA lze prezit.

> LTC2053, AD8230?
Na AD8230 jsem koukal, ale obavam se, ze nesezenu dostatecne presne
odpory s tomu odpovidajicim TK.

Pokud puziji AD524 tak bych rad pouzil programove nulovani offsetu
(nam volny DAC), ale prilis netusim jak to funguje a jaky je vstah
mezi rozlisenim DAC, offsetem a rozlisenim ADC ?

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz