Problem s TDA4601

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červenec 20 10:56:31 CEST 2005

Zdravim,

vubec nejsem opravar, natoz televizni, ale spravoval jsem na jare
jednu telku s TDA4605 ve zdroji (chyba byla nakonec jenom BUZ77 a
nejakych odeslych odporech) a take to s nove koupenym TDA4605 misto
puvodniho nefungovalo.

Asi zalezi na tom, jestli je to TDAxxxx, TDAxxxx-2 nebo -neco_jineho.
Mozna i na vyrobci.

Pekny den,
Marek P.