Problem s TDA4601

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červenec 20 07:17:26 CEST 2005

Kdyz jsem cez google nasel "siemens tda4601", tak jsem v datasheetu objevil, ze pin 5 je "Connection for additional protective circuit". Pin 6 by mela byt ta zem, to souhlasi. Pokud ten Vas Siemens-made obvod ma jine rozlozeni pinu nez je v datasheetu, tak bych sel do ty prodejny, kde Vam ho prodali a zkusil ho reklamovat - pripadne jesi jich maj v supliku vic kusu, tak promerit, jesi na vsech je 5-ka spojena s chladicem.

Myslim ze muj tata (opravar) taky jednou rikal neco o obvodech, kterejch koupil asi pet kusu, ale kazdej se choval jinak - nevim ale co to bylo za vyrobce ani za obvod. Ale plyne z toho, ze mozny je vsecko. Ciste teoreticky vyrobce nemusi byt Siemens, ale kim il cong kdesi v taiwanu a Siemens ma jenom tiskarnu ;-) Nic to je jen uvaha, no flame, no OT.

P.K.