oprava videa - doporucte servis

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červenec 20 09:21:33 CEST 2005

mjfox@centrum.cz napsal(a):
> Pan Jirka taky psal, ze opravami spotrebky se uz zabyva jen pro
> zname, kteri za kvalitni servis na kvalitni vyrobky daji kvalitni
> penize (nebo neco v tom smyslu), takze s cenou do 1500 set asi
> nemuzete pocitat,

Ne pro zname, ale pro zakazniky toho typu. Starsi pristroj chce v
podstate vzdy stredni ci generalni opravu (ve smyslu kontroly a repase),
ma-li nadale dobre slouzit. Licitace o co nejmensi cenu zde skutecne
nemaji misto.

Jinak tech 1.500,- za opravu videa je myslitelna castka, ale pristroj
nesmi mit vadne "kde co" a nesmi jit o vymenu nejakeho draheho dilu.

Opet to neberte jako nabidku mych sluzeb. Ono tech 1.500,- se nezmenilo
rekneme prave vice nez 10 let (spis dele) a kdyz si uvedomite, co tato
castka znamenala tehdy, co dnes a jak dlouho na ni pracujete (navic to
pochopitelne ani zdaleka neni cisty zisk), neni zas tak o co stat....

--
Jirka