oprava videa - doporucte servis

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červenec 20 09:01:11 CEST 2005

Pan Jirka taky psal, ze opravami spotrebky se uz zabyva jen pro zname, kteri za kvalitni servis na kvalitni vyrobky daji kvalitni penize (nebo neco v tom smyslu), takze s cenou do 1500 set asi nemuzete pocitat, navic Akai neni (dle meho nazoru) az tak moc znackove video. Myslim, ze kdyz to date do opravny s tim, ze "opravit max do 1500" (nebo se muzete dohodnout, ze chcete nejdriv odhad ceny opravy a zeptat se, jestli si za ten odhad neco neuctujou - solidni firma by nemela) tak bud to za ty prachy opravi nebo reknou, ze se to nevyplati a koupite si nove video (za cca 2500 Sencor, LG, Daewo, Orion nebo podobne) s 2-letou zarukou.

P.K.