OT vzduchovy kompresor ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červenec 19 15:02:14 CEST 2005

Pokud to je membnranovy kompresor tak to je fakt k nicemu, radeji kupte
pistovy 220l se daji bezmne koupit pod 3k Kc.
U toho z plusu je simpaticke to prislusenstvi, na druhou stranu nevim jak
dalece je ta pribalena strikaci pistole pouzitelna.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Tuesday, July 19, 2005 1:04 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: OT vzduchovy kompresor ?

Ja jsme ho tam videl ale ani by me nenapadlo si ho koupit. Byl to obycejny
laciny membranovy kompresor, tech 200 litru za minutu tipuju spis na zbozne
prani nez skutecny vykon. Navic i poctivych 200 litru staci spis tak na
airbrush nebo nejakou modelarskou pistolku. Tohle by bylo tak pul minuty
strikat, pul minuty cekat. Na strikani pocitejte minimalne tak 300 l/min.
Pouzitelny kompresor (klasicky i bezolejovy) se da sehnat v kazdem
zelezarstvi, ale 2500 Kc asi stacit nebude.

Ales Prochaska