OT vzduchovy kompresor ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Červenec 19 13:03:32 CEST 2005

Ja jsme ho tam videl ale ani by me nenapadlo si ho koupit. Byl to
obycejny laciny membranovy kompresor, tech 200 litru za minutu tipuju
spis na zbozne prani nez skutecny vykon. Navic i poctivych 200 litru
staci spis tak na airbrush nebo nejakou modelarskou pistolku. Tohle by
bylo tak pul minuty strikat, pul minuty cekat. Na strikani pocitejte
minimalne tak 300 l/min. Pouzitelny kompresor (klasicky i bezolejovy)
se da sehnat v kazdem zelezarstvi, ale 2500 Kc asi stacit nebude.

Ales Prochaska