OT: (Piatok) z inej konferencie

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Červenec 15 10:47:30 CEST 2005

Vek sice vliv ma, ale priznavam, ze muze byt veteran v perfektnim
stavu. Vy uz jste ale videl nekoho si davat do veterana kapacitor? 90%
"tuningu" se kterymi se setkavam jsou prohnile S105, ktere drzi
pohromade silou laku, na ceste jsou vrazednym nastrojem (vzhledem k
rizeni, brzdam, tlumicum a ....), ale hlavne, ze jsou ovesene modrymi
ledkami (uz jen za ty bych bral technicaky - na ceste to pusobi
strasne rusive tudiz nebezpecne) az po kapacitor...

Ale rek bych, ze uz se prilis vzdalujeme ose konfery.
Marek