OT: (Piatok) z inej konferencie

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Červenec 15 10:26:32 CEST 2005

40 let stará škodárna? Viděl jsem nedávno sraz veteránů, bylo tam i auto s najetým 1,8 milionem kilometrů (nějaká tatra nebo praga) a mj. i dvě pěkný nablejskaný MB1000 (který maj IMHO povedenější kastli než třeba škody 100) a nějaký starý Felicie kabriolety. Za takovym autem se každej s obdivem otočí.

Ono když je auto v dobrym technickym stavu, tak věk nemá vliv.

Jinak ty LED měřáky se prodávaj i jako stavebnice, tak pokud si seženete modrej LED displej, tak si ho tam můžete bez problémů dát.

P.K.