VHDL - edge sensitive problem

Jiri Beranek hw_konference@profisite.cz
Pátek Červenec 15 06:12:35 CEST 2005

Velice dekuji vsem za pripominky.

J. Beranek

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 14, 2005 1:25 PM
Subject: Re: VHDL - edge sensitive problem

trochu to trvalo, ale nakoniec sa mi podarilo ziskat odpoved od experta :-)

funkcie Rising_Clock() a sig'event by mali reagovat na globalne
casovacie signaly, lebo je to tak zadefinovane v strukture FPGA. Pokial
potrebujete proces, ktory bude reagovat na hranu lubovolneho signalu je
potrebne vytvorit edge detector (dva klopne obvody v serii a tusim jedno
hradlo), ktory vygeneruje pulz synchronny s hodinami FPGA na hrane
sledovaneho signalu. Tento sa uz potom normalne spracovava.

b.