RE: Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červenec 14 22:59:34 CEST 2005

A stejně mi to nedá...

Kalkulačky HP jsou koncepčně staré 20-30 let a dodnes nikdo nic lepšího
nevykoumal. Fungují přesně, kdykoli, kdekoli a baterky do toho člověk dá
jednou za pár let.
Bohužel, už se nedělají a moderní náhražky za mnoho nestojí. Pokud bych
měl cestovat na Mars a vybrati si mezi nejmodernějším notebookem nebo
PDA a starou dobrou HP-41CX, tak neváhám a strčím si do kapsy to HP.
Sice to nezahraje MP3 muziku, ale umí to počítat.

Zdraví PavelK