Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Červenec 14 22:54:19 CEST 2005

Asi myslite Agilent 34401A a RMS prevodnik AD536A ?
V tom servis manualu asi najdete jak se to dela, tak nac ty otazky
? :o))

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz