PIR senzory

peterm servis@centron.sk
Čtvrtek Červenec 14 15:00:57 CEST 2005

 Ahoj.

 Samotne moznosti to ma dobre.Da sa tam zablokovat,aby to nespinalo cez
den,dlzku zopnutia ale tu ide skor o spolahlivost.No a neviem si
vysvetlit,preco to spinalo na pohyb vetvi na strome.

ja temhle vecem s PIRkem a halogenem co vsude prodavaj, moc neverim.. spis
bych uvazoval o zabastleni PIRka od Jablotronu (JA-20) do vodotesne
krabicky, kdyz nakupujete jako firma u nich registrovana, stoji neco mezi
300 az 400kc a ma v sobe logiku ktera se nad tim, co zaznamena, nejdriv
zamysli (nastaveni dvou urovni vyhodnoceni) a pak teprve sepne..