PIR senzory

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 14 14:52:24 CEST 2005

ja temhle vecem s PIRkem a halogenem co vsude prodavaj, moc neverim.. spis bych uvazoval o zabastleni PIRka od Jablotronu (JA-20) do vodotesne krabicky, kdyz nakupujete jako firma u nich registrovana, stoji neco mezi 300 az 400kc a ma v sobe logiku ktera se nad tim, co zaznamena, nejdriv zamysli (nastaveni dvou urovni vyhodnoceni) a pak teprve sepne..