OT: tvorba manualu k sotwaru a elektronickym vyrobkum.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červenec 13 21:51:51 CEST 2005

Dne středa, 13. července 2005 14:33 Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz>
napsal(a):
> [...]
> nami vyrabenemu softwaru a elektronickym vyrobkum. Jedna se hlavne o
> manualy uzivatelske.
> Neni problem vzit Word nebo OO.o Writer a manual napsat. Udelam par
> snimku daneho programu, napisu texty a je to. Mensi problem nastane s
> tim, ze to budu muset prekladat i do anglictiny a mozna dalsich jazyku,
> pak do toho vstoupi i nove verze (jak se software vyviji) a jelikoz tech
> programu je vice tak uz je to peknej zmatek. Taky se mi nechce nechavat
> vzdy cely manual kompletne prekladat, i kdyz tam jen neco zmenim. To
> bych si musel nekde jeste psat, co a kde jsem zmenil.

primitivne neco jako CVS + docbook ci TeX? Z toho se pak daji delat jakekoli
vystupy (pdf, html,...).

> Dalsi veci je vytvareni cizojazycnych manualu. Necham prelozit texty a
> pak musim ten manual stejne zase v tom Writeru udelat aby to nejak
> vypadalo. Nejde to nejak zjednodusit?
>
> Jak to resite? Mate s tim nejake zkusenosti? Dekuji.

nemam, ale asi takhle bych to resil, nebo rovnou dokumentovym skladem s
workflow.

--

                        Jaroslav Lukesh