OT: tvorba manualu k sotwaru a elektronickym vyrobkum.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Červenec 13 14:33:41 CEST 2005

Dobry den,

byl jsem postaven pred problem vytvaret a aktualizovat manualy k ruznemu
nami vyrabenemu softwaru a elektronickym vyrobkum. Jedna se hlavne o
manualy uzivatelske.
Neni problem vzit Word nebo OO.o Writer a manual napsat. Udelam par
snimku daneho programu, napisu texty a je to. Mensi problem nastane s
tim, ze to budu muset prekladat i do anglictiny a mozna dalsich jazyku,
pak do toho vstoupi i nove verze (jak se software vyviji) a jelikoz tech
programu je vice tak uz je to peknej zmatek. Taky se mi nechce nechavat
vzdy cely manual kompletne prekladat, i kdyz tam jen neco zmenim. To
bych si musel nekde jeste psat, co a kde jsem zmenil.
Dalsi veci je vytvareni cizojazycnych manualu. Necham prelozit texty a
pak musim ten manual stejne zase v tom Writeru udelat aby to nejak
vypadalo. Nejde to nejak zjednodusit?

Jak to resite? Mate s tim nejake zkusenosti? Dekuji.

--
Martin Hanek