OT: TB vs OE

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červenec 12 11:15:23 CEST 2005

MK wrote:

>1) je az neskutecne liny (na stejnem HW proti OE je to skutecny snek)
>prechod ze slozky s 50k meily do druhe s 20k meily mu trva vice jak 2s
>obcas i pres 5s
>Pochopil bych to pri prvnim prepnuti, ale proboha proc porad

ty si trotel :-))) (myslene v dobrom) spracovat 10.000 mailov za sekundu
mi pride ako celkom dobry vykon

>2) pri prechodu ze slozky do slozky se nevybere posledni email a ani se
>nezobrazi jeho nahled

vybere a zobrazi posledny na ktory som klikol. Ked restartujem program
tak nebol ziaden posledny kliknuty, takze nezobrazi nic.

>3) tak nejak nechapu jak nastavit razeni, kdyz pri vzestupnem i
>sestupnem je sipka stale stejne :-(

tomuto velmi nerozumiem, ja ziadnu sipku nemam :-)

>4) takova drobnost, jako radit podle casu a datumu prijeti se nekona ???

kliknes na zalozku 'date' a radi podla casu a datumu prijatia

nerozumiem tvojim pripomienkam :-)
b.