OT: TB vs OE

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Úterý Červenec 12 11:14:21 CEST 2005

Zdravim,
ne ze by byl az zase tak super, ale presel jsem na nej z duvodu problemu
s MsO a rozhodne se mi s nim pracuje lepe.
Nejsem guru, ale zkusim par odpovedi.
ad 2) zobrazuje se posledne vybrany mail ve slozce a zobrazeni nahledu
je volitelne (ja ho pouzivam)
ad 3) nevim co to mate zac, ale sipka se mi prepina jak ma, mam TB 1.02 CZ
ad 4) jste si jist, ze mate TB :) Ne ted vazne. Mam podezreni, ze budto
mate nejak nakopnutou instalaci, nebo jste si nekde zvolil nejake silene
nastaveni Samozrejme to umi.
Ted to sklani odpurci MS asi nevydejchaji, ale mam TB nastaveny tak, ze
se chova velice podobne jako MsO, ale funguje a to je duvod proc ho puzivam.
JV